Konica Minolta zakládá samostatné oddělení pro přímou komunikaci s inovačními manažery

20. 3. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © pressmast
Nové oddělení bude komunikovat s inovačními manažery a představovat nové technologie buď v inovačním centru, nebo přímo ve firmách. Konica Minolta plánuje v rámci Inovačních dnů oslovovat primárně společnosti působící v retailu či zdravotnictví.

Společnost Konica Minolta oznámila založení oddělení Inovace Konica Minolta se sídlem v Brně. Nové samostatné oddělení slouží k přímé komunikaci s inovačními manažery z řad velkých zákazníků, poradenských společností i zájemců ze segmentu SMB.

Potenciálním zákazníkům chceme ukázat naše technologie buď v našem inovačním centru, nebo přímo v jejich prostředí a s konkrétním dopadem na jejich činnost,“ uvedl Jiří Boháč, manažer inovací Konica Minolta Business Solutions Czech (KMBCZ).

Ambicí společnosti je stát se partnerem první volby pro všechny, kteří mají zájem o model „innovation as a service“. „Ten zahrnuje kombinaci služeb pokrývajících celý proces zavádění inovací i jejich následného provozu,“ doplnil Boháč.

Společnost uvedla, že oddělení Inovací aktuálně představuje projekt chytrých brýlí, inteligentních kamer nebo služby spojené s „kanceláří budoucnosti“, jako jsou elektronické podpisy, digitalizační služby či práce s daty prostřednictvím Office 365.

Inovační dny pro inovační manažery

Chytré technologie prezentuje Konica Minolta v rámci tzv. Inovačních dnů konaných v brněnském inovačním centru (BIC) a přilehlých prostorech Konica Minolta Laboratory Europe (KMLE), nebo individuálně přímo v prostorách potenciálních zákazníků.

V případě zájmu provedeme analýzu a průzkum prostředí přímo v dané firmě a navrhneme individuální vhodné řešení. Zákazník se tak o spolupráci na vývoji rozhoduje až ve chvíli, kdy má jasnou představu o finální podobě a konkrétních přínosech,“ popsal Tomáš Slavíček, innovation program manager v KMBCZ.

Konica Minolta se chce nejprve zaměřit zejména na segmenty retailu či zdravotnictví nebo oblast Průmyslu 4.0. První Inovační dny zahájila Konica Minolta na jaře roku 2018 u klíčových zákazníků s tím, že plánuje tyto akce opakovat zhruba po měsíci.

Cyber25

V letošním roce jsme přivítali například zástupce společností Penny Market a GECO, které projevily zájem o technologie k zefektivnění logistiky. Inovační dny jsou tak i další zpětnou vazbou pro BIC a KMLE, které se můžou více zaměřit na to, co firmy skutečně potřebují,“ dodal Slavíček.

Zdroj: Konica Minolta

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci