Konkurence: Alza.cz otevřela pobočku v Jihlavě, plánuje další

2. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Internetový obchod Alza.cz včera otevřel další kamennou pobočku. Tentokrát v Jihlavě. Co v ní nabízí a jaké jsou další plány internetového giganta?

Mimozemšťan Alza posiluje svou přítomnost v krajích.Alza.cz včera oznámila zákazníkům otevření nové kamenné pobočky v Jihlavě (Havlíčkova 27). Pokračuje tak v expanzi prodejen v České republice, kterých má nyní celkem sedm, z toho dvě v Praze. Jednu pobočku umístila firma také do Bratislavy.

Alza.cz se přitom netají touhou po další expanzi. V loňském roce rostl její obrat o 30 % a zavedla řadu nových služeb pro zákazníky. Podle neoficiálních informací by měla další pobočka vzniknout v Karlových Varech a v Ústí nad Labem. Nasvědčuje tomu poptávka po pracovnících přímo na stránkách internetového obchodu.

Pobočka v Jihlavě nemá vlastní sklad, veškeré zboží je na ni doručeno z pražské centrály Alza.cz až na základě objednávek uživatelů e-shopu. Prodejce přitom slibuje doručení zboží na pobočku nejpozději následující pracovní den. Při objednávce do 12:00 dokonce ještě tentýž den.

Na pobočce lze zakoupit zboží prostřednictvím objednávkových terminálů a reklamovat zboží. Otevřena je od pondělí do pátku 9:00 – 18:00.

Čtěte dále

Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Umělá inteligence urychluje a vylepšuje kyberútoky. Jak se bránit?
Umělá inteligence urychluje a vylepšuje kyberútoky. Jak se bránit?
Eset se připojuje k Europolu v boji proti mezinárodní kyberkriminalitě
Eset se připojuje k Europolu v boji proti mezinárodní kyberkriminalitě
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen