Konkurence: Alza.cz spouští masivní marketingovou akci na podporu prodeje notebooků

12. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Deset tisíc mobilních telefonů rozdá svým zákazníkům největší český prodejce počítačů a elektroniky Alza.cz. Mobil a SIM kartu Vodafone s kreditem 200 Kč mohou získat zákazníci, kteří si v dubnu a květnu koupí notebook v Alza.cz.

Alza.cz spuští další akci. Tentokát na podporu prodeje notebooků.Alza.cz dnes spustila rozsáhlou reklamní a mediální kampaň na podporu prodeje notebooků. Při koupi notebooku z vybrané kategorie dostane zákazník  mobilní telefon LG se SIM kartou a 200 korunami na volání od Vodafone. „Na mobil se může těšit 10 000 zákazníků. Jedná se svým rozsahem i mediální podporou o největší propagaci prodeje notebooků, která kdy byla v České republice uskutečněna.“ uvedl v tiskovém oznámení k projektu Jan Samko, marketingový ředitel Alza.cz.

Internetový prodejce Alza.cz prodal za rok 2009 celkem 112 491 kusů notebooků. Potvrdil tak pozici jedničky v prodeji notebooků na českém trhu a stal se jedním z největších prodejců na trhu středoevropském.

Alza.cz dosáhla v uplynulém roce celkového obratu 4,164 miliardy Kč. Meziročně tak obrat společnosti vzrostl o 30%. Více informací můžete najít v článku na ChannelWorldu.

Čtěte dále

TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci