Konkurence: Alza.cz v říjnu 2012 největším zadavatelem internetové display reklamy

17. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © jamdesign - Fotolia.com
Alza.cz podle dat z projektu AdMonitoring v říjnu 2012 byla největším zadavatelem display reklamy. Překonala i firmu Telefónica, dominantního poskytovatele telekomunikačních služeb na českém trhu.

Konkurence: Alza.cz v říjnu 2012 největším zadavatelem internetové display reklamy

Největším zadavatelem display reklamy v říjnu 2012 byl e-shop Alza.cz, který na internetu umístil inzerci v ceníkové hodnotě 16,9 milionu korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) realizuje agentura Mediaresearch.

Alza.cz tak v říjnu podle údajů z projektu AdMonitoring utratila za display reklamu více než telekomunikační společnost Telefónica (16,7 milionu korun) a prodejce automobilů Porsche (15,7 milionu korun). Celkově zadavatelé inzerce v říjnu 2012 využili bannerovou reklamu v hodnotě 632 milionů korun. Oproti září tak výdaje vzrostly o 37 %. Meziročně pak o 44 %.

Všechna zmíněná data pocházejí z projektu AdMonitoring provozovaným Sdružením pro internetovou reklamu, jehož cílem je monitorovat reklamní investice do plošné reklamy na Internetu. Vychází z deklarací zapojených médií, nezávislého robotického monitoringu online médií a ze zpětných kontrol mediálních agentur.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu