Konkurence: Alza.cz v roce 2014 zvýšila svůj obrat o 26 %

15. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Obrat největšího tuzemského e-shopu dosáhl 11,5 miliardy Kč bez DPH.

Společnost Alza.cz oznámila své předběžné hospodářské výsledky za rok 2014. Za celé období Alza dosáhla obratu ve výši 11,5 miliardy Kč bez DPH (13,9 miliardy Kč včetně), což je o 26 % více než v roce 2013. Alza výrazně rostla i v dalších ukazatelích.

Počet vyřízených objednávek přesáhl 4,8 milionu, o 1,8 milionu více než v roce 2013. Díky rozšiřování sítě kamenných poboček pak měl Alze meziročně vyrůst počet návštěvníků těchto provozoven o 40 %.

Počet nabízených položek v e-shopu vyrostl z 50 na 72 tisíc, čemuž pomohla i například akvizice společnosti Publero.

Alza dále v loňském roce například začala provozovat vlastní doručovací službu, v holešovické centrále otevřela Apple Shop a spustila prodej do dalších zemí mimo ČR a SR.

Graf – Vývoj obratu Alza.cz

Zdroj: Alza.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem