Konkurence: Alza.cz v roce 2014 zvýšila svůj obrat o 26 %

15. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Obrat největšího tuzemského e-shopu dosáhl 11,5 miliardy Kč bez DPH.

Společnost Alza.cz oznámila své předběžné hospodářské výsledky za rok 2014. Za celé období Alza dosáhla obratu ve výši 11,5 miliardy Kč bez DPH (13,9 miliardy Kč včetně), což je o 26 % více než v roce 2013. Alza výrazně rostla i v dalších ukazatelích.

Počet vyřízených objednávek přesáhl 4,8 milionu, o 1,8 milionu více než v roce 2013. Díky rozšiřování sítě kamenných poboček pak měl Alze meziročně vyrůst počet návštěvníků těchto provozoven o 40 %.

Počet nabízených položek v e-shopu vyrostl z 50 na 72 tisíc, čemuž pomohla i například akvizice společnosti Publero.

Alza dále v loňském roce například začala provozovat vlastní doručovací službu, v holešovické centrále otevřela Apple Shop a spustila prodej do dalších zemí mimo ČR a SR.

Graf – Vývoj obratu Alza.cz

Zdroj: Alza.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity