Konkurence: AV Media se spojuje s Rental Pro

26. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: AV Media, Rental Pro
Spojením obou společností vzniká ve středoevropském prostoru velký hráč na poli audiovizuální techniky s obratem dosahujícím téměř jedné miliardy korun.

Společnost AV Media se domluvila na spolupráci se společností Rental Pro, dodavatelem technického vybavení pro koncerty a festivaly. Spojením těchto dvou firem vzniká na středoevropském trhu uskupení s obratem téměř jedné miliardy Kč, které má být schopno nabídnout komplexní servis v oblasti služeb a pronájmů audiovizuální techniky.

Rental Pro je špičkou v oblasti hudebních a sportovních eventů, AV Media je silná především v technickém zajištění konferenčních služeb. Spolupráce na společném rozvoji pronájmových služeb je tedy logickým vyústěním a pokračováním růstu skupiny AV Media v oblasti pronájmů,“ uvedl Jan Kubinec, ředitel divize pronájmů ze společnosti AV Media.

Cyber25

Díky této akvizici se rozrůstá skupina pronájmových firem okolo AV Media. Podle Davida Lesche, generálního ředitele AV Media, se společnost dokáže postarat o jakýkoliv event a naplnit specifické potřeby zákazníků. Po spojení s Rental Pro bude AV Media prostřednictvím tří skladů pokrývat celý středoevropský trh, tedy Českou a Slovenskou republiku, Polsko, Maďarsko a Rakousko.

Zdroj: AV Media

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen