Konkurence: Comfor nabízí servis u zákazníka

25. 8. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Síť specializovaných prodejen Comfor oznámila zavedení nových služeb pro zákazníky. Poskytuje opravy všech typů PC i smartphonů iPhone a HTC. Jak služby fungují?

Garance servisu pro všechny je hlavním motivem kampaně, kterou spustil provozovatel sítě Comfor.Garance servisu pro všechny je hlavním motivem kampaně, kterou spustil provozovatel sítě Comfor, společnost AT Computers. Servis notebooků a desktopů nabízí běžným zákazníkům i firmám. Opravy přitom provedou specialisté přímo na prodejně, nebo nově v místě zákazníka. Nabídka se vztahuje i na pozáruční opravy.

Nové služby se zároveň prezentují novým způsobem. „Tyto služby komunikujeme prostřednictvím našeho Comforáčka, který ukazuje na všechny jejich dimenze – rychlost, schopnost vyladit a zrychlit vaše zařízení a záruční i pozáruční servis. Zapracovali jsme také na ceníku služeb tak, aby byl pro zákazníky co nejpřijatelnější,“ uvedl v tiskovém oznámení Martin Wanke, marketingový ředitel AT Computers.

Servisu se dostane i těm zařízením, kterým již vypršela záruční doba a jejichž majitelé by potřebovali opravit například prasklý pant na notebooku, vyměnit ventilátor či pouze pořádně vyčistit svého miláčka. Pracovníci prodejen Comfor skutečně opravují, nevyměňují pouze součástky,“ píše se v tiskovém oznámení.

Na webové prezentaci Comfor uvádí, že v domácnostech zákazníků zajistí jak servis hardwaru (např. upgrade PC), tak softwaru (např. odvirování PC), a také instalaci WiFi sítí. Příjezd a prvních třicet minut práce technika nabízí za cenu 600 Kč s DPH (v Praze za 800 Kč), každou následující hodinu pak za 600 Kč s DPH.

Cyber25

Comfor aktuálně disponuje sítí 160 poboček po celé České a Slovenské republice. Objednání služby je možné na všech pobočkách v Česku.

Více informací najdete na stránkách sítě Comfor.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta