Konkurence: CZC.cz hlásí ztrojnásobení počtu poboček

11. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: CZC.cz
Aktuálně má CZC.cz celkem 34 partnerských prodejen po České republice. Tempo rozšiřování chce e-tail udržet.

E-tail CZC.cz spustil partnerský program pro lokální prodejce elektroniky před rokem v červnu. Od té doby navýšil počet poboček z původních 10 na nynějších 34. Do konce léta mají příbýt ještě alespoň tři nové výdejny.

Koncem června vznikla nová pobočka CZC.cz v České Třebové, v květnu CZC.cz otevřel nové výdejny v Písku a v Opavě. Tempo chce internetový prodejce udržet. V plánu má další tři až čtyři pobočky do konce léta.

CZC.cz tím údajně reaguje na oblibu osobních odběrů. „Tuto možnost využívá asi 70 % zákazníků, protože si mohou zásilku vyzvednout v čase, kdy jim to vyhovuje - třeba cestou z práce,“ uvedl v oznámení marketingový ředitel CZC.cz Marek Šalanda.

Cyber25

Cílem CZC.cz je v rámci partnerského programu otevřít pobočku v každém okrese České republiky. „Oslovujeme zavedené a důvěryhodné regionální prodejce počítačů a elektroniky, kteří zákazníkům v dané lokalitě nabídnou standardní služby CZC.cz i ‚své‘ služby poskytované nad rámec našich výdejen,“ sdělil Šalanda, čímž mínil např. doplňkový prodej nebo třeba opravy elektroniky.

Zdroj: CZC.cz

Čtěte dále

Sophos a Halcyon vzájemně sdílejí informace pro lepší ochranu proti ransomwaru
Sophos a Halcyon vzájemně sdílejí informace pro lepší ochranu proti ransomwaru
Kulatý stůl o distribuci: Věčný optimismus specialistů (1. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Věčný optimismus specialistů (1. díl)
Zyxel Networks splňuje nejnovější kyberbezpečnostní normy Evropské unie
Zyxel Networks splňuje nejnovější kyberbezpečnostní normy Evropské unie
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu