Konkurence: CZC.cz spouští VIP program pro firemní klienty

10. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Prodejce účastníkům programu nabídne projektové ceny, kontakt na B2B specialistu, přednostní odbavení a vyřízení reklamací a další benefity. Vstupním kritériem je obrat 100 000 korun za předchozí tři měsíce.

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz svým firemním zákazníkům nově nabízí možnost zařazení do VIP programu. Ten jim nabídne sníženou cenovou hladinu, přednostní odbavení a další benefity.

Do VIP programu je zákazník zařazen automaticky po dosažení obratu 100 000 Kč za poslední tři měsíce, případně po schválení individuální žádosti. Úpravu cen však B2B tým CZC.cz nabízí u větších nákupů i zákazníkům nezařazeným do VIP programu.

K množstevním a dlouhodobým odběrům se vždy snažíme přistupovat projektově. Díky tomu jsme schopni nastavit zajímavou cenu celé zakázky. Pokud se požadované zboží standardně nenachází v naší nabídce, vyhledáváme jej také na evropských trzích,“ uvedl Denis Ceniga, B2B manager společnosti CZC.cz.

Channeltrends letní speciál

Kromě nižších cen a rychlého odbavení nabízí VIP program kontakt na osobního B2B specialistu, dále pak možnost sjednání finančního či operativního leasingu, doplňkové pojištění, možnost platby na fakturu se splatností, prodlouženou 30denní lhůtu na vrácení zboží nebo zrychlené vyřízení případné reklamace.

Zdroj: CZC.cz

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta