Konkurence: Datart prodává v e-shopu služby

23. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Síť prodejen Datart zavedla do svého e-shopu možnost objednávky služeb, jako je expresní doprava, online prodej pojištění, či řešení pro výběr softwaru, nebo notebooků. Oznámila to firma Et netera, která e-shop vyvíjí již šestým rokem. Jaké další služby Datart poskytuje?

Novou aplikací v e-shopu Datartu je Wizard neboli Průvodce nákupem notebooku. E-shop www.datart.cz nabízí zákazníkům k objednanému zboží přikoupit také doprovodné služby. Patří mezi ně možnost doručení zboží v den nákupu, prodloužená záruka, instalace vestavných spotřebičů či plochých televizorů na zeď, pojištění výrobků, záruka bleskové výměny nebo třeba odvoz a ekologická likvidace starého spotřebiče. Nově přidává firma pečující o vývoj e-shopu další funkcionality.

Jde o řešení prodeje softwaru. Zákazníkům nabízí zakoupení a také přímo stažení například antivirového programu či programu na vytvoření zálohy souborů z počítače. Software lze pořídit i offline na prodejně. Zákazník si v takovém případě zakoupí plastovou kartičku s přístupovými daty a software si posléze stáhne z domova.

Další novou aplikací je Wizard neboli Průvodce nákupem notebooku. Tento průvodce pomocí otázek zjišťuje způsob a míru využití notebooku konkrétním zákazníkem a doporučí pak individuálně nejvhodnější produkty a konfigurace.

Zdroj: Et netera

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta