Konkurence: EW bude vracet peníze za zboží lidem, kteří přijdou o práci

7. 10. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Electro World spustila ke 30. 9. svou skoro tříměsíční vánoční akci. Pokud přijde zákazník Electro Wordu během půl roku od nákupu o práci, společnost od něho odkoupí spotřebič zpět a to za plnou kupní cenu. Jaké jsou další podmínky akce?

Electro World tak chce na svou stranu získat české i slovenské zákazníky, kteří mají strach ze ztráty pracovního místa a bojí se tedy investovat do nových zařízení.„Uvědomujeme si, že v důsledku hospodářské krize má mnoho lidí obavy z případné ztráty zaměstnání a následné nepříznivé finanční situace. Mnozí zákazníci tak raději odkládají své nákupy. Rozhodli jsme se jim vyjít vstříc a připravili jsme pro ně garanci zpětného odkupu výrobku v případě, že přijdou ne vlastní vinou o zaměstnání,“ uvedl v tiskové zprávě společnosti její generální ředitel Milan Růžička.

Electro World tak chce na svou stranu získat české i slovenské zákazníky, kteří mají strach ze ztráty pracovního místa a bojí se tedy investovat do nových zařízení. Akce se týká výrobků dražších než 4500 Kč, s výjimkou zboží pořízeného na úvěr, pro osobní hygienu a spotřebního zboží (CD, DVD, baterie, kabely, počítačové hry, software apod.). Electro World touto akcí zvyšuje konkurenční tlak na předvánočním trhu.

Akce trvá až do 24.12. 2009 a probíhá jak na českém, tak na slovenském trhu. Detailní podmínky akce jsou zveřejněny na oficiální prezentaci společnosti Electro World.

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem