Konkurence: Flamy Pardubice získaly status Canon Business Center

5. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Canon CZ udělil společnosti Flamy Pardubice nejvyšší úroveň partnerství - Canon Business Center pro region Východní Čechy.

Konkurence: Flamy Pardubice získaly status Canon Business CenterCertifikační úrovně Canon Business Center mohou dosáhnout pouze partneři, kteří se zaměřují na řešení s vysokou přidanou hodnotou (MFP/software a profesionální služby a produkty) a prodávají pouze produkty a řešení společnosti Canon.

Společnost Flamy Pardubice bude na této úrovni reprezentovat Canon CZ ve východních Čechách, kde bude zároveň poskytovat komplexní služby.

„Jako Canon Business Center sdílí Flamy Pardubice plně know-how se společností Canon, má přístup k veškerým marketingovým materiálům, technické podpoře, exkluzivním odborným seminářům a školením,“ uvádí výrobce.

Flamy Pardubice získaly jako premier partner za rok 2011 ocenění za nejlepší výsledky v prodeji kategorie Laser Print.

V rámci partnerského programu Canon Partner Program, dosáhli nejvyšší úrovně doposud kromě Flamy Pardubice loni dva partneři – Copytechnik KT působící ve střední a severní Moravě a FaxCopy operující na Slovensku.

Zdroj: Canon, ChannelWorld

Čtěte dále

Profesionální inovace u monitorů Philips na veletrhu ISE 2018
Profesionální inovace u monitorů Philips na veletrhu ISE 2018
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Připravte se na GDPR: Uchovejte svá data v bezpečí díky novým externím diskům s kódovací klávesnicí od Verbatimu
Připravte se na GDPR: Uchovejte svá data v bezpečí díky novým externím diskům s kódovací klávesnicí od Verbatimu
Případová studie: Fruitisimo Re-fresh s digitálními displeji Philips
Případová studie: Fruitisimo Re-fresh s digitálními displeji Philips