Konkurence: Hewlett-Packard vyhlásil obchodní partnery roku 2011

14. 2. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Partnerem roku HP na českém trhu je Alza.cz. Obhájila tak své loňské vítězství. Koho a za co dál česká pobočka společnosti Hewlett-Packard ocenila?

Zleva: moderátorka, Jan Kameníček (generální ředitel společnosti HP Česká republika) a Přemysl Pela (generální ředitel eD’system Czech).Česká pobočka společnosti Hewlett-Packard vyhlásila své nejlepší obchodní partnery za rok 2011. Partnerem roku 2011 a absolutním vítězem napříč kategoriemi se stala společnost Alza.cz, která realizovala v loňském roce nejvyšší obrat prodeje produktů a služeb značky Hewlett-Packard. Obhájila tak své loňské vítězství.

Ocenění za druhé místo v kategorii Partner s největším obratem v prodeji produktů a služeb HP v roce 2011 patří společnosti AutoCont CZ.

Třetí místo obsadila společnost Aitcom. Vítězem kategorie HP Commercial Distributor roku se stala společnost eD system Czech a HP Enterprise Distributorem roku se stala společnost DNS.

Hlavně jejich zásluhou nám patří přední pozice na trhu a zákazníci mohou využívat mnoha kontaktních míst, kde jsou jim prodejci připraveni plně se věnovat, vybrat jim ta nejlepší řešení a služby, případně vyřešit problémy,“  řekl podle zprávy pro média na adresu všech partnerů Jan Kameníček, generální ředitel společnosti HP Česká republika.

Ceny HP Partner roku za fiskální rok (listopad 2010 – říjen 2011) byly uděleny nejen prodejcům s nejvyšším obratem prodeje všech produktů a služeb, ale také za dílčí výsledky v jednotlivých produktových divizích HP.

Přehled oceněných partnerů společnosti Hewlett-Packard

Partner s největším obratem produktů a služeb:
1. Alza.cz.
2. AutoCont.
3. Aitcom.

HP Commercial Distributor roku: eD system Czech.
HP Enterprise Distributor roku: DNS.

Ocenění  za prodeje produktů Divize osobních počítačů:

  • PSG Commercial Partner: Alza.cz.
  • PSG Retail Partner: HP Tronic – prodejny elektro.
  • Pracovní stanice a tencí klienti: Alza.cz.
  • Největší meziroční nárůst v obratu prodeje PSG produktů: Alfa Computer.

 

Ocenění  za prodeje produktů Divize zobrazování  a tisku:

  • IPG Commercial Value Partner: Xanadu.
  • Nejvíce rostoucí IPG Commercial Partner – spotřební materiál: Activa.
  • IPG Retail Partner: Alza.cz.
  • Nejvíce rostoucí IPG Retail Partner – spotřební materiál: T.S.Bohemia.

 

Ocenění  za prodeje produktů Divize podnikových systémů:

  • HP Industry Standard Servers: AutoCont CZ.
  • HP Business Critical Systems: Impromat-Computer.
  • HP Storage: Aitcom.
  • HP Networking: AutoCont CZ.
  • Dodávky servisních služeb: Impromat-Computer.
  • Služby HP Care Pack: Alwil Trade.

  • Zdroj: HP, ChannelWorld

Čtěte dále

Lama Plus je opět nejlepším distributorem spotřebního materiálu Brother
Lama Plus je opět nejlepším distributorem spotřebního materiálu Brother
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
Zebra systems míří za oceán, prodej v Severní Americe povede Paul Trefonas
T-Mobilu dál mírně rostou tržby, v prvním čtvrtletí si polepšil o 2,3 %
T-Mobilu dál mírně rostou tržby, v prvním čtvrtletí si polepšil o 2,3 %
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience Partner Roadshow: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience Partner Roadshow: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti