Konkurence: Internet Mall je tři měsíce po době největším on-line inzerentem

15. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle výzkumu AdMonitoring v dubnu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 557 milionů korun.

Meziměsíčně došlo k poklesu reklamních investic do display reklamy na českém internetu o 1 %, meziročně ale naopak k nárůstu o 32 % na 557 milionů korun.

Největším zadavatelem byl již třetí měsíc po sobě internetový retailer Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v ceníkové hodnotě 56 milionů korun.

I druhá příčka zůstává shodná s uplynulými měsíci. Obsadila ho společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18 milionů korun. Na místě třetím nově skončila společnost Telefónica Czech Republic (12,8 milionů korun).

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Lukáš Konečný se staví do čela Y Soft Ventures, střídá Miloše Sochora
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Workforce Experience Platform od HP přichází do Česka a na Slovensko
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu
Live streaming sportů trhá rekordy, mění pravidla hry v internetovém provozu