Konkurence: Internet Mall je tři měsíce po době největším on-line inzerentem

15. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle výzkumu AdMonitoring v dubnu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 557 milionů korun.

Meziměsíčně došlo k poklesu reklamních investic do display reklamy na českém internetu o 1 %, meziročně ale naopak k nárůstu o 32 % na 557 milionů korun.

Největším zadavatelem byl již třetí měsíc po sobě internetový retailer Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v ceníkové hodnotě 56 milionů korun.

I druhá příčka zůstává shodná s uplynulými měsíci. Obsadila ho společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 18 milionů korun. Na místě třetím nově skončila společnost Telefónica Czech Republic (12,8 milionů korun).

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina