Konkurence: Internet Retail zastřešuje sedm e-shopů a oznamuje nového šéfa

30. 5. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Skupina Internet Retail od května 2011 sdružuje sedm českých a slovenských internetových obchodů: Kasa.cz, Obchodní-dům.cz, Nakupuj.com, Megaobchod.cz, Hej.sk, Obchodný-dom.sk a Dunaj.sk. Kdo skupinu povede?

Tomáš Richter, ředitel skupiny Internet RetailJde o další krok v integračním procesu předních českých a slovenských online obchodů, který začal již v roce 2008, uvedla skupina Internet Retail v tiskovém prohlášení.

Výkonným ředitelem skupiny se stal Tomáš Richter, dosavadní ředitel holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz.

Cílem integrace je podle prohlášení provázání fungování všech členů skupiny tak, aby bylo dosaženo maximální efektivity provozu, logistiky i služeb při zachování jejich vysoké kvality. Ve výsledku se má propojení projevit v nízké ceně zboží při vysoké kvalitě služeb.

V předchozím období se nám podařilo vybudovat nové společné call centrum v Brně, otevřít logistické a nákupní centrum v Praze 9 na Černém Mostě a bezproblémově zavést nový informační systém SAP pro všechny naše obchody,“ uvedl Tomáš Richter v tiskovém oznámení.

Sedm e-shopů s dvoumiliardovým obratem

Celkem do skupiny Internet Retail patří sedm internetových obchodů. V České republice jsou to Kasa.cz, Obchodní-dům.cz, Nakupuj.com a Megaobchod.cz, na Slovensku pak Hej.sk, Obchodný-dom.sk a Dunaj.sk. Součástí skupiny jsou také obchody Vltava.cz a Cybex.cz, které dosud fungují pod původní právní identitou.

Společně obchody skupiny Internet Retail generují obrat přes 2 miliardy Kč a pro rok 2011 plánují další růst, který by měl dosáhnout až 50 %.

Strategií obchodů Kasa.cz, Hej.sk, Obchodní-dům.cz a Obchodný-dom.sk je především prodej širokého sortimentu a nabídka služeb s poradenským servisem. Naopak Nakupuj.com, Dunaj.sk a Megaobchod.cz zastupují podle prohlášení skupiny nízkonákladové obchody, kde není důraz kladen na šíři služeb, ale rozhodující je snaha udržet co nejnižší ceny.

Všechy e-shopy v rámci skupiny sdílejí kompletní zázemí, tj. jak zákaznickou podporu, logistiku i nákup, tak management.


ChannelWorld: Jak chce skupina v rámci své strategie zamezit vzájemné "kanibalizaci" či konkurování si obchodů mezi sebou?

Internet Retail: Obchody mají odlišnou marketingovou strategii a zaměřují se na jiné zákazníky. Kanibalizaci však samozřejmě 100 % nikdy nezamezíme.

Jak chce Internet Retail docílit 50% růstu, aniž by si e-taily pouze nepřetahovaly zákazníky mezi sebou a naopak získají nové klienty?

Cyber25 Early

Růst je plánován za skupinu, tudíž není strategií přetáhnout zákazníky mezi sebou. Letos se budeme snažit maximálně vytěžovat zákazníky, kteří na internetu ještě nenakupují.


Zdroj: Internet Retail, ChannelWorld

Čtěte dále

Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Sophos spouští program MSP Elevate pro poskytovatele řízených služeb
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025