Konkurence: Internet Retail zastřešuje sedm e-shopů a oznamuje nového šéfa

30. 5. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Skupina Internet Retail od května 2011 sdružuje sedm českých a slovenských internetových obchodů: Kasa.cz, Obchodní-dům.cz, Nakupuj.com, Megaobchod.cz, Hej.sk, Obchodný-dom.sk a Dunaj.sk. Kdo skupinu povede?

Tomáš Richter, ředitel skupiny Internet RetailJde o další krok v integračním procesu předních českých a slovenských online obchodů, který začal již v roce 2008, uvedla skupina Internet Retail v tiskovém prohlášení.

Výkonným ředitelem skupiny se stal Tomáš Richter, dosavadní ředitel holdingu Kasa.cz a Obchodní-dům.cz.

Cílem integrace je podle prohlášení provázání fungování všech členů skupiny tak, aby bylo dosaženo maximální efektivity provozu, logistiky i služeb při zachování jejich vysoké kvality. Ve výsledku se má propojení projevit v nízké ceně zboží při vysoké kvalitě služeb.

V předchozím období se nám podařilo vybudovat nové společné call centrum v Brně, otevřít logistické a nákupní centrum v Praze 9 na Černém Mostě a bezproblémově zavést nový informační systém SAP pro všechny naše obchody,“ uvedl Tomáš Richter v tiskovém oznámení.

Sedm e-shopů s dvoumiliardovým obratem

Celkem do skupiny Internet Retail patří sedm internetových obchodů. V České republice jsou to Kasa.cz, Obchodní-dům.cz, Nakupuj.com a Megaobchod.cz, na Slovensku pak Hej.sk, Obchodný-dom.sk a Dunaj.sk. Součástí skupiny jsou také obchody Vltava.cz a Cybex.cz, které dosud fungují pod původní právní identitou.

Společně obchody skupiny Internet Retail generují obrat přes 2 miliardy Kč a pro rok 2011 plánují další růst, který by měl dosáhnout až 50 %.

Strategií obchodů Kasa.cz, Hej.sk, Obchodní-dům.cz a Obchodný-dom.sk je především prodej širokého sortimentu a nabídka služeb s poradenským servisem. Naopak Nakupuj.com, Dunaj.sk a Megaobchod.cz zastupují podle prohlášení skupiny nízkonákladové obchody, kde není důraz kladen na šíři služeb, ale rozhodující je snaha udržet co nejnižší ceny.

Všechy e-shopy v rámci skupiny sdílejí kompletní zázemí, tj. jak zákaznickou podporu, logistiku i nákup, tak management.


ChannelWorld: Jak chce skupina v rámci své strategie zamezit vzájemné "kanibalizaci" či konkurování si obchodů mezi sebou?

Internet Retail: Obchody mají odlišnou marketingovou strategii a zaměřují se na jiné zákazníky. Kanibalizaci však samozřejmě 100 % nikdy nezamezíme.

Jak chce Internet Retail docílit 50% růstu, aniž by si e-taily pouze nepřetahovaly zákazníky mezi sebou a naopak získají nové klienty?

Růst je plánován za skupinu, tudíž není strategií přetáhnout zákazníky mezi sebou. Letos se budeme snažit maximálně vytěžovat zákazníky, kteří na internetu ještě nenakupují.


Zdroj: Internet Retail, ChannelWorld

Čtěte dále

Photon Go: Chytrý přenosný projektor s ultra krátkou projekční vzdáleností od Optomy
Photon Go: Chytrý přenosný projektor s ultra krátkou projekční vzdáleností od Optomy
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Objem dat skokově roste, zvyšuje rizika deepfake útoků
Objem dat skokově roste, zvyšuje rizika deepfake útoků
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First