Konkurence: Kasa.cz zavádí automatické dotazování spokojenosti

31. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Kasa.cz zavedla nový nástroj, který u zákazníků pomocí automatických e-mailů zjišťuje spokojenost s průběhem nákupu či reklamace.

Konkurence: Kasa.cz zavádí automatické dotazování spokojenostiManagement internetového obchodu Kasa.cz přes automaticky zasílané dotazníky na denní bázi získává zpětnou vazbu, na kterou může strategicky i operativně reagovat.

Dotazník dostane každý zákazník automaticky ihned po uzavření obchodu nebo nahlášení storna či reklamace. Vyplnění dotazníku není povinné. Kasa přitom tvrdí, že se jich vyplněných vrací 50 %.

A zákazník může e-mailem dát najevo své pocity, případně navrhnout, co by se ještě mohlo zlepšit, uvádí e-shop.

V dotaznících je pouze několik otázek, u kterých si zákazníci mohou vybrat z mnoha variant odpovědí, případně napsat v poli komentářů detailnější informace. Na konci mohou zaškrtnout, zda chtějí být kontaktováni pro dořešení daného problému,“ uvedla v tiskovém oznámení Jitka Součková, tisková mluvčí Kasa.cz a dodává.

Náhledy dotazníků naleznete v galerii níže.

Zdroj: Kasa.cz

Čtěte dále

Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First