Konkurence: Kasa.cz zavádí automatické dotazování spokojenosti

31. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © nyul - Fotolia.com
Kasa.cz zavedla nový nástroj, který u zákazníků pomocí automatických e-mailů zjišťuje spokojenost s průběhem nákupu či reklamace.

Konkurence: Kasa.cz zavádí automatické dotazování spokojenostiManagement internetového obchodu Kasa.cz přes automaticky zasílané dotazníky na denní bázi získává zpětnou vazbu, na kterou může strategicky i operativně reagovat.

Dotazník dostane každý zákazník automaticky ihned po uzavření obchodu nebo nahlášení storna či reklamace. Vyplnění dotazníku není povinné. Kasa přitom tvrdí, že se jich vyplněných vrací 50 %.

A zákazník může e-mailem dát najevo své pocity, případně navrhnout, co by se ještě mohlo zlepšit, uvádí e-shop.

V dotaznících je pouze několik otázek, u kterých si zákazníci mohou vybrat z mnoha variant odpovědí, případně napsat v poli komentářů detailnější informace. Na konci mohou zaškrtnout, zda chtějí být kontaktováni pro dořešení daného problému,“ uvedla v tiskovém oznámení Jitka Součková, tisková mluvčí Kasa.cz a dodává.

Náhledy dotazníků naleznete v galerii níže.

Zdroj: Kasa.cz

Čtěte dále

Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
Významnou část Česka ochromil výpadek elektřiny, odhaluje zranitelnost systému v letních měsících
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
René Pospíšil (IS4 security): Úspěšná dekáda Bitdefenderu
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Energie v pohybu: První společná akce ALSO a Huawei spojila technologie, udržitelnost a pohyb
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Úprava dat v tabulkách TOP 100 ICT společností 2025
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Algotech znovu na nákupech, vstupuje do firmy Expinit
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer
Anect začíná novou etapu, do vedení se staví Filip Winkelhofer