Konkurence: Kasa.cz zavádí provizní systém pro externí weby

2. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Internetové nákupní centrum Kasa.cz spustilo provizní systém, který umožňuje ostatním webům profitovat z prodejů uskutečněných na základě reklamy umístěné na jejich stránkách. Jak novinka funguje?

Kasa.cz nabízí provize z nákupu svým reklamním partnerům.Kasa.cz se rozhodla ke spuštění provizní platformy pro subjekty, které nabízejí její reklamní formáty na svém webu. Oslovit chce inzertní partnery, webové servery, nebo například bloggery. Na stránkách http://provize.kasa.cz proto internetový dům spustil registrační formulář, kde si mohou případní zájemci vybrat produktovou oblast, požadované rozměry inzerátu a následně vygenerovaný kód vložit na příslušné místo na svém webu.

Internetový obchodník slibuje partnerům provizi z každého nákupu uskutečněného na základě takto umístěné reklamy. Odměna pro partnera se pohybuje v rozmezí od 1 do 6 % z ceny zakoupeného zboží bez DPH. Konkrétní výše provize závisí na tipu zboží, které přivedený zákazník zakoupí.

Cyber25

Proč vlastní program?

„Provizních programů existuje ve světě i u nás již celá řada, často jsou však poměrně složité na orientaci i vyhodnocování, a proto zájem ze strany partnerů nemusí a mnohdy nebývá zcela uspokojivý. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro vlastní program, který je uzpůsoben i méně pokročilým uživatelům internetu, protože pro jeho spuštění i sledování stačí jen několik málo kliknutí,“ uvedla v tiskovém oznámení novinky Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz.

Spuštění affilate programu už dříve ohlásil jeden z hlavních konkurentů Kasy, internetový obchodní dům Mall.cz. Ten ovšem zvolil platformu TradeDoubler, která pochází ze Švédska a v současnosti je nasazena na více než 128 000 webech po celé Evropě.

Zdroj: Kasa.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků