Konkurence: Mall.cz má novou responzivní mobilní verzi svého e-shopu

7. 11. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Mall.cz
Prodejce reaguje na rostoucí podíl mobilních nákupů, které tvoří již přibližně šestinu jeho obratu. Propracovanější verze mobilního e-shopu podle Mallu zvýšila míru konverze a počet transakcí až o 30 %.

Internetový obchod Mall.cz spustil novou responzivní verzi svého e-shopu, kterou chce reagovat na stoupající oblibu on-line nakupování přes mobilní zařízení. Tyto nákupy již tvoří přes 15 % obratu Mall.cz a jejich podíl nadále stoupá.

Vliv propracovanějšího mobilního e-shopu je již patrný. Prodejce uvádí, že v prvních týdnech testování zaznamenal nárůst konverze a navýšení počtu transakcí oproti původní mobilní verzi o 20-30 %.

Nové pojetí e-shopu pro mobilní platformy má uživatelům umožnit přehledněji prohlížet zboží, vytvářet objednávky či uskutečnit finální transakce. Přibyla například animace tlačítka „přidat do košíku“, kdy se barva tlačítka změní, aby bylo zřejmé, že je zboží již přidáno.

Při vývoji jsme se soustředili na zefektivnění procesu zakoupení zboží, aby uživatelé neměli potřebu finální nákup provádět na PC, ale rovnou ho pohodlně realizovali prostřednictvím mobilních zařízení,“ uvedl Štěpánka Kovaříková, web project manager Mall.cz.

Channeltrends letní speciál

Mall.cz uvádí, že poměr prohlížených produktů na PC oproti mobilním zařízením je momentálně 1:3, počet uskutečněných nákupů na PC je však pětinásobný. Průměrná hodnota objednávky je o 300 Kč nižší.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta