Konkurence: Pricemania vstupuje na český trh srovnávačů

6. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Pricemania
Nový srovnávací portál si klade vysoké ambice být trojkou na trhu do roku 2015.

Na českém trhu byla spuštěna betaverze nového srovnávacího portálu Pricemania.cz. Zákazníky chce zaujmout novou generací webu, který klade důraz na použitelnost a je přizpůsoben pro mobilní zařízení.

V konkurenci zaběhnutých portálů se chce prosadit „šíří i kvalitou obsahu“, na kterém se mají podílet přední odborníci v oboru. Cílem portálu má být pomoci uživatelům nejen s výběrem e-shopu, ale také s výběrem a srovnáním samotného zboží.

Podle vyjádření společnosti již na stránkách probíhá registrace e-shopů a párování produktů v hlavních kategoriích. V první fázi proběhne párovaní v kategoriích s vysokým podílem automatizace, kam podle Pricemanie patří zejména bílá a černá elektronika, foto, parfémy, pneu nebo knihy.

Zájem o spolupráci už portálu měly potvrdit společnosti Alza.cz, Kasa.cz, Vivantis, Okay.cz, Electroworld.cz nebo Parfums.cz.

Víme, že to nebude lehké, ale věříme, že do konce roku 2015 bude Pricemania číslo tři na českém trhu,“ definoval Michal Král, jednatel společnosti Pricemania, její nemalé ambice.

Po spuštění ostrého provozu budeme konkurenceschopní technologicky a do konce roku 2014 i obsahově,“ dodal.

Zdroj: Pricemania

Čtěte dále

Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Microsoft v Česku spouští plán pro AI, do vzdělávání investuje přes 10 milionů
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Polovinu firem štve, že oprava softwarových zranitelností trvá příliš dlouho
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů