Konkurence: Samsung otevřel nový Brand Store v OC Chodov

8. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Samsung Brand Store v OC Chodov
Nově otevřený Samsung Brand Store na pražském Chodově potenciální zákazníky láká na možnost vyzkoušet si atraktivní produkty a jejich vzájemnou spolupráci. Které produkty nový obchod bude prodávat?

Společnosti Samsung a Fast společně slavnostně otevřely nový Samsung Brand Store v obchodním centrum na pražském Chodově. Prostory prodejny v 1. patře OC Chodov prošly kompletní rekonstrukcí.

V nové prodejně si zákazníci mohou zakoupit produkty všech divizí jihokorejského výrobce elektroniky, tedy včetně osobních počítačů, tiskáren, mobilních telefonů, tabletů, A/V techniky a fotoaparátů a příslušenství pro ně. Prodejna je otevřena každý den včetně víkendů od 9:00 do 21:00.

Vybrané produkty značky Samsung si zákazníci mohou v prostorách prodejny prohlédnout a vyzkoušet. Jistě není překvapením, že volba padla na hlavní spotřebitelské „taháky“ značky Samsung. Tedy například ultrabooky Series 9, chytrý mobil Galaxy SIII nebo chytrý fotoaparát Galaxy Camera.

V prodejně je prezentován také nejnovější televizor Series 9 s úhlopříčkou 75 palců (necelých 190 centimetrů) a v dohledné době prý budou pro zájemce k dispozici také nové notebooky Ativ Smart PC.

Chceme zákazníkům předat především reálnou zkušenost, kterou si zakoupením našich výrobků odnesou,“ uvedl ve zprávě pro média JinHwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v České republice a na Slovensku. Při prezentacích mají být zákazníkům zdůrazňovány možnosti vzájemné spolupráce různých zařízení značky Samsung.


Obr.: Nový Samsung Brand Store slavnostně otevřeli Petr Štancl, generální ředitel Fast ČR; JinHwan Kim, prezident Samsung Electronics Czech & Slovak; a Zdeněk Pech, předseda představenstva Fast ČR.

Cyber25

Otevření Samsung Brand Store v OC Chodov

Zdroj: Samsung

Čtěte dále

Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci