Křišťálovou Lupu 2011 za internetové obchodování získalo Aukro

24. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
V pražském divadle Archa byly 23. 11. 2011 vyhlášeny výsledky šestého ročníku ankety internetových projektů Křišťálová Lupa. Jak se umístily portály v kategorii Internetové obchodování?

Křišťálovou Lupu 2011 za internetové obchodování získalo AukroO výsledcích Křišťálové Lupy 2011 opět rozhodli čeští internetoví uživatelé a významné osobnosti podnikatelského, mediálního a internetového světa. Letos bylo vyhlášeno celkem osm kategorií, ve kterých hlasovala veřejnost a pět kategorií volených odbornou porotou.

Do kategorie Internetové obchodování se mohly přihlásit projekty, které jsou založeny na zprostředkování transakčních operací, např. e-shopy, cenové srovnávače, katalogy zboží, transakční weby, platební nástroje a slevové servery.

První dvě pozice se v této kategorii oproti loňskému roku nezměnily. První cenu si odnáší obchodní (dříve aukční) portál Aukro.cz. Potřetí se na druhé pozici umístil internetový obchod Alza.cz. Třetí pozici obsadil cenový srovnávač Heureka.cz, který společně s Aukrem spadá pod skupinu Allegro Group. Konkurenční Zboží.cz se umístilo páté.

Cyber25

Na čtvrté místo se letos vyhoupl slevový portál Slevomat.cz a poprvé se do první desítky probojoval také aukční portál eBay. Z internetových obchodů se v první desítce umístily také e-shopy Mall.cz a CZC.cz.

Pořadí v kategorii Internetové obchodování

  1. Aukro.cz
  2. Alza.cz
  3. Heureka.cz
  4. Slevomat.cz
  5. Zboží.cz
  6. Mall.cz
  7. Fler.cz
  8. CZC.cz
  9. eBay.cz
  10. ePojištění.cz

Výsledky dalších kategorií naleznete přímo na webových stránkách Křišťálové Lupy.

Zdroj: Lupa.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem