Kyndryl a Microsoft spojují síly v oblasti generativní umělé inteligence

11. 8. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © pressmaster - Fotolia.com
Obě společnosti budou využívat společná inovační centra a zároveň budou intenzivněji pomáhat zákazníkům zorientovat se v problematice AI.

Společnosti Kyndryl a Microsoft oznámily, že posílily své probíhající partnerství. Nově se zaměřily na podporu generativní umělé inteligence u zákazníků prostřednictvím společných inovačních center.

Tato iniciativa by měla propojit portfolio společnosti Kyndryl v oblasti dat a AI a služby 365 Copilot, Azure OpenAI Service a Fabric společnosti Microsoft. Díky tomu budou firmy navrhovat, vyvíjet a prosazovat nová řešení AI společně.

Kyndryl uvedl, že se zároveň v rámci partnerství zavázal využívat ke vzdělávání svých zaměstnanců v oblasti nových technologií Microsoft AI program Kyndryl University for Microsoft.

V rámci nového programu Kyndryl Consult zaměřeného na AI pak budou zaměstnanci společnosti pomáhat novým i stávajícím zákazníkům zorientovat se v problematice používání umělé inteligence a budovat datové základy.

Cyber25

Se společností Kyndryl sdílíme vizi odpovědně umožnit našim zákazníkům společně zkoumat, navrhovat a nasazovat řešení generativní AI v jejich podnicích, a to způsobem, který jim umožní maximalizovat obchodní potenciál,“ uvedl Stephen Boyle, GM globálních partnerských řešení Microsoftu.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu