Lama Plus vylepšila funkce svého e-shopu

21. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: www.lama.cz
Specializovaný distributor, společnost Lama Plus, přidala do svého B2B portálu nový přehled o akčních nabídkách a funkci tzv. multikošíku.

Lama Plus vylepšila funkce svého e-shopuNová vylepšení e-shopu společnosti Lama Plus mají resellerům pomoci udržet přehled nad akčními nabídkami a prováděnými nákupy. Funkce „Bomba nabídky“ skrývá pod příznačnou ikonou bomby na webu lama.cz přehled aktuálních promo nabídek.

Tzv. „On-line multikošík“ nově dealerům umožňuje mít otevřeno více košíků najednou a rozdělovat zboží podle jednotlivých zákazníků (pro každého koncového zákazníka si můžete otevřít samostatný košík) a podle objednávek (objednávku lze uzavřít nezávisle na ostatních košících).

Zavedením košíku na konkrétního zákazníka lze pak expedovat objednané zboží přímo na jeho adresu. Druhým možným využitím je vytvořením košíku pro vaše jednotlivé pobočky. Pro multikošík Lama vytvořila speciálního průvodce.

Zdroj: ChannelWorld, Lama Plus

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků