Lenka Nováková je obchodní ředitelkou Microsoft CZ/SK pro velké zákazníky

19. 9. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Microsoft
V nové roli se zaměří na posilování pozice Microsoftu jako partnera pro oblast digitální transformace. Ve společnosti působí od roku 2020.

Společnost Microsoft oznámila, že dosavadní ředitelka pro malé, střední a korporátní firmy Microsoftu pro český i slovenský trh Lenka Nováková se po třech letech působení přesouvá na pozici enterprise commercial lead.

Novou obchodní ředitelkou pro segment velkých zákazníků v Česku a na Slovensku je od 1. 8. 2022. Jejím úkolem je dále posilovat pozici Microsoftu jako strategického poradce a partnera pro digitální transformaci velkých organizací a budovat strategická partnerství.

Nováková v Microsoftu působí od roku 2020. V roli ředitelky pro malé, střední a korporátní firmy byla odpovědná za digitální transformaci korporátních zákazníků a rozvoj obchodních kanálů pro malé a střední podniky.

Do Microsoftu přišla ze společnosti Adastra, kde vedla divizi internetu věcí a zodpovídala za zavádění IoT scénářů pro klienty ze segmentu bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikací a retailu. Před Adastrou působila osm let ve společnostech G4S Cash Solutions a G4S Secure Solutions.

Lenka Nováková vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a po ukončení studia strávila dva roky na University of Northern Virginia, kde získala titul MBA v oboru finanční management. Po návratu do České republiky pokračovala v postgraduálním studiu na Vysoké škole ekonomické.

Channeltrends letní speciál

Svůj volný čas tráví ráda na golfovém hřišti, v posilovně nebo na cestách na letiště, odkud odlétá poznávat nové země. Také ráda čte zahraniční literaturu a rozvíjí své znalosti a dovednosti.

Zdroj: Microsoft

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky