Lenovo: Každou vteřinu prodáme tři zařízení

14. 3. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Lenovo
Každou vteřinu koupí uživatelé tři zařízení z portfolia společnosti, které zahrnuje počítače, tablety a mobilní telefony, uvádí výrobce.

Lenovo patří již patnáct kvartálů za sebou k celosvětově nejrychleji rostoucím výrobcům počítačů, což je výsledkem dlouhodobé firemní strategie „Protect and Attack“. V rámci ní se společnost zaměřuje na upevnění svého podnikání na trzích, kde již dosahuje úspěchů, a posilování svého postavení na potenciálních nových trzích.

Výrobce uvádí, že svou pozici posiluje především investicemi do výzkumu a vývoje. Díky inovacím pak může přinášet unikátní zařízení a vycházet vstříc zvyšujícím se požadavkům zákazníků.

Reaguje tak například na trend konvertibilních zařízení, která „reagují na specifické nároky uživatelů, kteří si je mohou zcela přizpůsobit svým momentálním potřebám,“ uvádí Petr Toman ze společnosti Lenovo Česká republika.

Toman pak dodává, že „k nejžhavější novince patří konvertibilní ultrabook ThinkPad Helix, který se může pochlubit revolučním ‚Rip pand Flip‘ (odtrhni a otoč) designem, kdy je možné displej zařízení oddělit od základny a využít ho jako plnohodnotný tablet.

V  kategorii konvertibilních zařízení nabízí Lenovo dále modely IdeaPad Yoga v 11“ a 13“ provedení a 12,5“ ThinkPad Twist, který lze využít jako ultrabook a otočením změnit na konvertibilní tablet.

Channeltrends letní speciál

Všechny tyto modely jdou ruku v ruce s technologickými trendy, které byly prezentovány na letošním veletrhu spotřební elektroniky CES 2013 v Las Vegas.

„Nejnovější technologie postupně vstupují do nové éry PC+, kdy počítače získávají prvky i jiných mobilních zařízení, jako například dotykový displej, a naopak mobilní zařízení lze využívat jako počítač,“ uzavírá Lenovo.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem