Lenovo navazuje partnerství s Huddly, zaměří se na chytrá řešení pro týmovou spolupráci

3. 10. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © kentoh - Fotolia.com
Ze synergie obou společností by měly vzejít produkty naplňující vizi moderního pracoviště. Chytrá kamera značky Huddly bude poprvé použita v systému Lenovo ThinkSmart Hub 500.

Značka Lenovo a dánská společnost Huddly navázaly partnerství, jehož cílem je výroba inteligentních zařízení a platforem, které mají za úkol zlepšit týmovou spolupráci a firemní produktivitu.

Spolupráce se konkrétně týká kamer Huddly s prvky umělé inteligence a systémů Lenovo Smart Office. Společná synergie by měla v následujících letech zajistit zákazníkům přístup k nejmodernějším technologiím určeným pro týmovou spolupráci.

S tím, jak se mění způsob práce a podoba pracovišť, je nezbytné nasazovat nové nástroje pro spolupráci. Společně s firmou Huddly vytváříme pracovní technologie budoucnosti,“ řekl Joseph Mingori, ředitel Lenovo Smart Office Business.

Nový svazek začne spojením „all-in-one“ systému Lenovo ThinkSmart Hub 500 s inteligentní kamerou Huddly IQ. Uživatelé Hubu se tak dočkají kvalitního širokoúhlého videa značky Huddly a prvků umělé inteligence pro zvýšení produktivity.

Zdroj: Audiopro

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků