Lenovo slaví desetileté výročí odkoupení PC divize od IBM

6. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Lenovo
Po deseti letech se společnost nachází na špičce žebříčku výrobců PC. V reakci na tento milník chystá svou první strategickou konferenci, na které chce představit svou vizi technologické budoucnosti.

Společnost Lenovo v těchto dnech slaví desetileté výročí akvizice divize osobních počítačů od IBM.V poslední dekádě společnost dosáhla velkého růstu svého byznysu a stala se světovou jedničkou mezi výrobci PC a trojkou v oblasti chytrých telefonů.

Lenovo od dokončení akvizice investovalo do výzkumu a vývoje, což vedlo k rozšíření značky Think do dalších produktových kategorií, jako jsou pracovní stanice a servery, stejně jako tablety a konvertibilní zařízení určené pro běžné spotřebitele.

Lenovo na tento milník upozorní tím, že 28. 5. 2015 uspořádá v Pekingu setkání Lenovo Tech World, svou první strategickou technologickou konferenci. Nastíní zde svou vizi zařízení budoucnosti, a to včetně chytrých telefonů nebo inteligentních nositelných zařízení, a představí koncept projektů výzkumu a vývoje.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky