Lenovo v úvodu nového fiskálního roku zdvojnásobilo svůj zisk

19. 8. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Lenovo odstartovalo právě probíhající fiskální rok růstem tržeb na 12,5 miliardy dolarů. Příjmy před zdaněním dosáhly 240 milionů dolarů, čistý příjem vyskočil na 162 milionů dolarů. V obou případech šlo o více než stoprocentní meziroční růst.

Společnost Lenovo oznámila, že tržby skupiny v prvním čtvrtletí jejího nového fiskálního roku dosáhly částky 12,5 miliardy dolarů, což podle firmy představuje osmé po sobě jdoucí čtvrtletí ve znamení růstu.

Zisk před zdaněním se dle zprávy meziročně více než zdvojnásobil a dosáhl 240 milionů dolarů. Čistý zisk se rovněž více než zdvojnásobil, a to o 85 milionů na 162 milionů dolarů. Základní zisk na akcii v prvním kvartálu byl 1,37 amerických centů.

Fiskální rok zaznamenal skvělý začátek,“ pochvaluje si výsledky Yang Yuanqing, předseda a generální ředitel společnosti Lenovo. „Silné výsledky poskytly důkazy o tom, že inteligentní transformace Lenova umožňuje dlouhodobě udržitelný a výdělečný růst.

Lenovo se v neposlední řadě pochlubilo, že každý čtvrtý sestavený počítač na světě je právě počítač jeho značky. Společnost tohoto úspěchu dosáhla díky 24,9% podílu na globálním trhu PC.

Zdroj: Lenovo

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci