LG chce zlepšit vnímání značky, přichází s novým sloganem

27. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: LG
Výrobce elektroniky LG přichází s novým sloganem „Všechno je možné“. Co si od něj slibuje a kde všude jej hodlá používat? Končí dosavadní slogan „Life’s Good“?

Společnost LG Electronics, výrobce elektroniky LG, představila novou strategii v oblasti firemní identity, kterou charakterizuje slogan „Všechno je možné“ respektive „It’s All Possible“.

Dosavadního sloganu „Life’s Good“ se asijský výrobce elektroniky nevzdává. Nový slogan jej má vhodně doplňovat.

Bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla k novému sloganu ve zprávě pro média Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG Electronics.

Společnost chce posílit pozitivní vztah ke značce LG. Nový slogan plánuje užívat v televizní a rozhlasové reklamě, reklamě v tisku i na internetu. Dotkne se prý také marketingových nástrojů v prodejnách a objeví se i při uvádění nových výrobků na trh.

Zdroj: LG

Čtěte dále

Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %