LG chce zlepšit vnímání značky, přichází s novým sloganem

27. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: LG
Výrobce elektroniky LG přichází s novým sloganem „Všechno je možné“. Co si od něj slibuje a kde všude jej hodlá používat? Končí dosavadní slogan „Life’s Good“?

Společnost LG Electronics, výrobce elektroniky LG, představila novou strategii v oblasti firemní identity, kterou charakterizuje slogan „Všechno je možné“ respektive „It’s All Possible“.

Dosavadního sloganu „Life’s Good“ se asijský výrobce elektroniky nevzdává. Nový slogan jej má vhodně doplňovat.

Bude sloužit k posílení našeho silného renomé jako společnosti orientované na lidi, která dokáže na tvářích zákazníků vyloudit úsměv,“ uvedla k novému sloganu ve zprávě pro média Andrea De Sousa, marketingová manažerka české pobočky LG Electronics.

Společnost chce posílit pozitivní vztah ke značce LG. Nový slogan plánuje užívat v televizní a rozhlasové reklamě, reklamě v tisku i na internetu. Dotkne se prý také marketingových nástrojů v prodejnách a objeví se i při uvádění nových výrobků na trh.

Zdroj: LG

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury