LG na konci 2019 mírně zvýšilo zisk, daří se prémiovým produktům řady LG Signature

4. 2. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Foto: © Tomislav - Fotolia.com
Společnost hlásí rekordní prodeje domácích spotřebičů, jež výrazně přispěly k ročním příjmům ve výši 53 miliard dolarů. LG v posledním čtvrletí 2019 zvýšilo zisk o 1,8 % oproti stejnému období v roce 2018.

Společnost LG Electronics oznámila finanční výsledky za rok 2019, z nichž vyplývá, že v loňském roce dosáhla příjmů ve výši 62,3 bilionu jihokorejských wonů (v přepočtu 53 miliard dolarů) a provozního zisku 2,44 bilionu wonů (2,07 miliardy dolarů).

Provozní zisk sice podle informací oproti roku 2018 klesl o 10 %, podle LG však jde o důsledek nárůstu investic do marketingu a technologií budoucnosti. Vysoké poptávce se podle výrobce těšily produkty řady LG Signature a domácí spotřebiče.

LG ve čtvrtém kvartálu 2019 vykázalo 1,8% meziroční růst zisku na 16,06 bilionu wonů (13,65 miliardy dolarů). V mezikvartálním srovnání šlo o zlepšení o 2,3 %. Provozní zisk se ve stejném období meziročně zvýšil o 34,5 % na 101,8 miliardy wonů (86,5 miliard dolarů).

Rekordní zájem o domácí spotřebiče

V roce 2019 se dařilo zejména divizi LG Home Appliance & Air Solution, jejíž tržby meziročně vzrostly o bezmála 11 % na 21,52 bilionu wonů (18,29 miliardy dolarů). Divize LG Home Entertainment vykázala celoroční zisk ve výši 16,15 bilionu wonů (13,73 miliardy dolarů), což představuje podobný výsledek jako v roce 2018.

Divize LG Vehicle Component Solutions v loňském roce dosáhla zisků ve výši 5,47 bilionu wonů (4,65 miliardy dolarů), což představuje meziroční nárůst o 27 %. Divize LG Business Solutions pak vykázala zisk ve výši 2,67 bilionu wonů (2,27 miliardy dolarů).

Zdroj: LG

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu