Lidé: Alice Zápotocká vede marketing české pobočky Adastry

13. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: LinkedIn
Do společnosti si nová marketingová ředitelka přináší zkušenosti z Microsoftu a SAP. Jejím cílem je synergeticky propojit marketing s obchodem.

Česká technologická konzultační společnost Adastra posílila firemní marketing, když na pozici marketingové ředitelky pražské kanceláře nastoupila Alice Zápotocká. Oznámení bylo zveřejněno nyní, ale podle profilu na LinkedIn došlo k jejímu jmenování již v březnu.

Zápotocká se v Adastře zaměří zejména na nastavení nových marketingových nástrojů, které podpoří další růst firmy. Jejím cílem bude synergické propojení byznysu a marketingu místo obvyklejší role marketingu coby podpůrné složky.

Uplatní při tom své zkušenosti z oblasti IT marketingu, která nasbírala za svého předchozího působení ve společnostech Microsoft a SAP ČR.

Byť přecházím do menší firmy, je pro mě Adastra velkou výzvou. Je to firma nadstandardně prosperující, inovativní, s unikátní firemní kulturou. Navíc je dodnes v rukách českých majitelů, což je mi velmi sympatické,“ uvedl Alice Zápotocká ke změně zaměstnavatele.

Zdroj: Adastra

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků