Lidé: Alice Zápotocká vede marketing české pobočky Adastry

13. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: LinkedIn
Do společnosti si nová marketingová ředitelka přináší zkušenosti z Microsoftu a SAP. Jejím cílem je synergeticky propojit marketing s obchodem.

Česká technologická konzultační společnost Adastra posílila firemní marketing, když na pozici marketingové ředitelky pražské kanceláře nastoupila Alice Zápotocká. Oznámení bylo zveřejněno nyní, ale podle profilu na LinkedIn došlo k jejímu jmenování již v březnu.

Zápotocká se v Adastře zaměří zejména na nastavení nových marketingových nástrojů, které podpoří další růst firmy. Jejím cílem bude synergické propojení byznysu a marketingu místo obvyklejší role marketingu coby podpůrné složky.

Uplatní při tom své zkušenosti z oblasti IT marketingu, která nasbírala za svého předchozího působení ve společnostech Microsoft a SAP ČR.

Byť přecházím do menší firmy, je pro mě Adastra velkou výzvou. Je to firma nadstandardně prosperující, inovativní, s unikátní firemní kulturou. Navíc je dodnes v rukách českých majitelů, což je mi velmi sympatické,“ uvedl Alice Zápotocká ke změně zaměstnavatele.

Zdroj: Adastra

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina