Lidé: Helena Matalová je marketingovou specialistkou v Inteleku

28. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Tým společnosti Intelek posílila Helena Matalová, která v srpnu nastoupila na pozici marketingové specialistky.

Helena Matalová, IntelekHelena Matalová nastoupila do distribuční společnosti Intelek na pozici marketingové specialistky. Na starosti má celkovou strategii marketingu firmy, rozvoj značky Intelek a také vlastní produktové řady Solarix, kde právě probíhají poslední přípravy přechodu na nový vizuál.

Vystudovala marketing a management se zaměřením na oblast sportu na FTVS UK v Praze. Hned po skončení studií v roce 2001 nastoupila do společnosti SGI (Silicon Graphics).

Od roku 2003 se v SGI zabývala marketingem pro ČR a region východní Evropy (EER), kde společnost působí prostřednictvím distributorů. Úzce zde spolupracovala na marketingových aktivitách s jednotlivými distributory a zastávala pozici marketing & channel support.

Channeltrends letní speciál

Od roku 2005 se oficiálně stala členem evropského marketingového týmu na pozici field marketing specialist a v roce 2011 se její zodpovědnost rozšířila na centrální region - CER - Německo, Rakousko, Švýcarsko. I po nástupu do firmy Intelek Helena Matalová nadále s SGI spolupracuje externě.

Hovoří plynně anglicky a zvládá základy němčiny a ruštiny. Ve volném čase hraje Helena Matalová závodně basketbal za tým Masarykovy univerzity Brno a je držitelkou licence instruktora aerobiku. Ráda čte, cestuje a vaří.

Zdroj: Intelek

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta