Lidé: Ivan Chovanec marketingovým manažerem Xeroxu

31. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Xerox Czech Republic oznámil posílení svého marketingového týmu. Jaké zkušenosti si přináší Ivan Chovanec do nové pozice a za co bude zodpovědný?

Ivan Chovanec vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Informační technologie. Ve svém volném čase se věnuje sportu, politice, historii a malování.Tým marketingové komunikace Xeroxu nově řídí Ivan Chovanec (29). Ve společnosti doposud působil jako Marketing Application Specialist. Na starosti měl partnerský portál, internetový marketing a rebrandingové aktivity, které společnost celosvětově spustila začátkem minulého roku. Před svým příchodem do Xeroxu podnikal v oblasti internetového marketingu.

„Na pozici Marketing Communication Manager budu zodpovědný za plánování a realizaci marketingových aktivit včetně oblasti public relations," shrnul v oficiálním oznámení své úkoly Ivan Chovanec.

V pozici marketingového ředitele společnosti pokračuje Tomáš Krýsl. S plánovanou podporou partnerů a produktovými novinkami výrobce se můžete seznámit v rozhovoru, který s ním vyšel na ChannelWorldu tady.

Minulý týden navštívila českou pobočku Xeroxu CEO společnosti Ann Mulcahy, která osobně udělila nejúspěšnějším prodejním partnerům výrobce statut Premier Partner. Z předávání cen pro vás na ChannelWorldu připravujeme reportáž.

Čtěte dále

MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Profesionální inovace u monitorů Philips na veletrhu ISE 2018
Profesionální inovace u monitorů Philips na veletrhu ISE 2018
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků