Lidé: Jan Samko končí v marketingu Okay Holding

16. 1. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Okay
Společnost Okay elektrospotřebiče hledá nového ředitele reklamy a marketingu pro celý holding.

Jan Samko ChannelWorldu potvrdil, že se v blízké době bude měnit obsazení jeho postu marketingového ředitele Okay Holding. Společnost již dříve vypsala na svém webu inzerát na obsazení této pozice.

Okay plánovanou změnu nechce komentovat. Samko na dotaz Channelworldu odpověděl, že doufá v další pokračování jím nastavené marketingové koncepce.

Věřím však, že i do budoucna bude společnost pokračovat v mnou nastavené marketingové koncepci odborného a kompetentního prodejce elektrospotřebičů i linii MKTG coveru Profesora OKAY, jehož jsem tvůrce,“ napsal ChannelWorldu Jan Samko.

Marketing společnosti Okay vedl Jan Samko od června roku 2014 a zodpovídal za marketingové aktivity a komunikaci celého holdingu (Okay Elektrospotřebiče, Jena Nábytek a síť brněnských obchodů s potravinami Okay Market).

WT100_25

Před příchodem do Okay dělal dva roky manažera značky Zboží.cz a dalších služeb Seznam.cz. Předtím vedl marketing ve firmě CZ Golf a od roku 2002 do 2012 působil v Alza.cz (původně Alzasoftu), kde např. spoluvytvářel postavu známého mimozemšťana.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době