Lidé: Jaromír Řánek ředitelem marketingu v Alza.cz (aktualizováno)

24. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Největší internetový prodejce v ČR, společnost Alza.cz, oznamuje změnu na pozici marketingového a obchodního ředitele. Jak se management firmy mění?

Jaromír Řánek, ředitel martketingu Alza.czJaromír Řánek byl jmenován novým šéfem marketingu ve společnosti Alza.cz. Od loňského roku působil v Alza.cz jako ředitel prodeje.

Od 1. 1. 2012 marketingové oddělení vedl obchodní ředitel Martin Drdúl. Pozice obchodního ředitele byla zrušena a její povinnosti od Martina Drdúla převzali Petr Hrabal, manažer nákupu, a Jaromír Řánek, nový marketingový ředitel.

(Aktualizace 25. 5. 2012)

Vyjádření společnosti Alza.cz ke zrušení pozice obchodního ředitele:

K tomuto rozhodnutí nás dovedly požadavky na maximální flexibilitu společnosti Alza.cz, kvůli které jsme kdykoli připraveni revidovat strukturu řízení. Jsme připraveni a plánujeme s Martinem Drdúlem spolupracovat nadále externě na projektové bázi. Zároveň bychom mu tímto rádi poděkovali za dosavadní práci.

Zdroj: Alza.cz, ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina