Lidé: Klára Štolfová marcom manažerkou Tech Daty

28. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Tech Data Distribution jmenovala na pozici marcom manažerky Kláru Štolfovou. Okdud si přináší zkušenosti?

Klára Štoflová, marcom manažerka ve společnosti Tech Data DistributionKlára Štolfová bude na pozici marcom manažerky zodpovídat za přípravu a realizaci marketingových aktivit společnosti Tech Data Distribution. Přichází ze společnosti Krauthammer Czech Republic, kde působila na podobné pozici pět let.

Na tomto postu vystřídala Idu Veit, která se o marketing distribuční společnost starala přibližně půl roku. Ida Veit původně přišla ze 100Mega Distribution, kde měla také na starosti marketing.

Klára Štolfová pracovala v minulosti jako personální konzultantka, produkční grafického studia nebo office manažerka. Aktivně se věnuje házené. V roce 2008 si připsala dva starty za českou reprezentaci.

Channeltrends Awards

Klára má v sobě pozitivní energii, kterou potřebuje každá firma. Navíc není v marketingové branži žádný nováček. Přejeme jí v nové pozici hodně úspěchů,“ přivítal Tomáš Cígler, generální ředitel Tech Data Distribution, novou marcom manažerku v tiskovém oznámení.

Tech Data ve svých řadách tento rok přivítala také Petra Pavlíčka, který se do společnosti vrátil po pěti letech, z vydavatelství DCD Publishing.

Zdroj: Tech Data Distribution, ChannelWorld

Čtěte dále

IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina