Lidé: LG Electronics CZ posiluje marketing a obchod

28. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost LG Electronics CZ jmenovala Editu Mrkousovou na nově vytvořenou pozici ředitelky korporátního marketingu. Pavel Kolář vystřídal na pozici obchodního ředitele divize spotřební elektroniky Roberta Šimla.

Edita Mrkousová, ředitelka korporátního marketingu ve společnosti LG Electronics CZEdita Mrkousová (42) bude mít na pozici ředitelky korporátního marketingu v kompetenci strategické vedení značky, ATL, BTL, on-line, public relations, interní komunikaci, sponzoring a in-store marketing. V LG  Electronics CZ pracuje od roku 2009, kdy zastávala pozici manažera pro globální kulturu a inovace.

Zkušenosti nasbírala například při svém působení u mobilního operátora Oskar/Vodafone, kde měla na starost strategii a rozvoj značky, marketingové a sponzoringové činnosti a interní komunikaci.

Edita Mrkousová absolvovala Karlovu univerzitu v Praze a University of California v Berkeley. Je vdaná, má dva syny (13, 8) a mezi její záliby patří kromě rodiny a přátel, humor, sport (windsurfing, kolečkové brusle, lyžování) a design.

 

Pavel Kolář, obchodní ředitel divize spotřební elektroniky ve společnosti LG Electronics CZPavel Kolář (38) nastoupil na pozici obchodního ředitele divize spotřební elektroniky (Home Entertainment a Home Appliance) za Roberta Šimla. V LG je nyní zodpovědný za obchodní aktivity obou produktových divizí.

Channeltrends letní speciál

V letech 2009 - 2010 působil na pozici generálního manažera slovenské pobočky Hyundai Motor Czech. Předchozích 13 let pracoval v Sony Czech na různých marketingových a obchodních pozicích, včetně pozic s odpovědností za regiony střední a jihovýchodní Evropy.

Pavel Kolář vystudoval ekonomickou fakultu Západočeské Univerzity v Plzni. Je ženatý, má syna (7 let) a dceru (3 roky). Ve volném čase se věnuje rodině a sportu, především lyžování, horskému kolu a motoristickému sportu.

Zdroj: LG Electronics CZ, ChannelWorld

Čtěte dále

Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci