Lidé: Martin Tolar a Alois Balíček na nových pozicích v Microsoftu

6. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Softwarový výrobce Microsoft oznámil personální změny. Novým obchodním ředitelem pro segment SMB byl jmenován Martin Tolar, manažerem marketingu se stal Alois Balíček.

Martin Tolar nastoupil do pozice ředitele obchodní divize pro malé a střední firmy  s platností od 1. 9. Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu SMB v České republice. Před příchodem do Microsoftu působil jako country manažer Tech Data Distribution. Dříve také zastával pozice ředitele Futurelab Holding a manažera rozvoje obchodu v Johnson & Johnson a Pfizer. Martin Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy.

Manažerem marketingu se s účinností od 15. září stal Alois Balíček, který v Microsoftu působí 3 roky. Do svého jmenování na novou pozici působil jako manažer marketingové komunikace. Dříve působil jako account director v reklamních agenturách DDB Worldwide a Publicis Group. Před nástupem do Microsoftu zastával pozici senior konzultanta ve společnosti Comtech Group.

Channeltrends Awards

Alois Balíček je ženatý a v současné době studuje MBA program na Vysoké škole ekonomie a managementu.

Zdroj: Microsoft