Lidé: Michal Gabriel je novým ředitelem marketingu v CZC.cz

9. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: CZC.cz
Gabriel přichází z agentury H1.cz, ze které si přináší zkušenosti s práci s daty a jejich uplatnění v marketingu. Své zkušenosti chce nyní využití při rozvoji marketingu CZC.cz.

Prodejce počítačů a elektroniky CZC.cz má od srpna 2016 nového šéfa marketingu. Stal se jím Michal Gabriel, který po více než dvou a půl letech vystřídal dosavadního ředitele marketingu Kamila Demutha. Ten se nyní chystá věnovat vlastním projektům.

Gabriel nasbíral profesní zkušenosti v digitální agentuře H1.cz, kde po bodu pěti let pracoval na pozici account managera a věnoval se komunikaci společností Home Credit, Škoda Auto nebo Volkswagen Group.

V CZC.cz chce Gabriel dále rozvíjet komunikaci značky, ale také chce využít své zkušenosti z výkonností agentury a začít ve větší míře uplatňovat principy marketingu řízeného daty. Data chce využít v oblasti vývoje webu, vlastních marketingových nástrojů i relevantního obsahu.

Michal Gabriel vystudoval obor elektrotechniky a informatiky. Ve svém volném čase se věnuje sportu a cestování, poslouchá hip-hopovou muziku a rád zkouší technologické novinky a nejrůznější gadgety.

Zdroj: CZC.cz

Čtěte dále

Eset v Česku rostl dvouciferně, stoupá zájem o profesionální služby
Eset v Česku rostl dvouciferně, stoupá zájem o profesionální služby
Jiří Brych je novým head of product v Twistu
Jiří Brych je novým head of product v Twistu
Firmy v nejistotě, kvůli americkým clům snižují plánované investice do IT
Firmy v nejistotě, kvůli americkým clům snižují plánované investice do IT
Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně
Čechy děsí kyberhrozby, v online světě se ale chovají laxně
IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil
IDC: Eskapismus táhne, trh rozšířené a virtuální reality se zotavil
TD Synnex rozšiřuje portfolio o IT produkty značky StarTech.com
TD Synnex rozšiřuje portfolio o IT produkty značky StarTech.com