Lidé: Pavel Jankovský posiluje marketing O2

22. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Telefónica
Novým ředitelem marketingové komunikace společnosti Telefónica (O2) se stal Pavel Jankovský. S jakými zkušenostmi přichází? Co vše bude mít na starost?

Telefónica, která na českém trhu poskytuje telekomunikační služby pod značkou O2, má nového ředitele pro marketingovou komunikaci. Stal se jím Pavel Jankovský, který tak kromě marketingové komunikace bude zodpovědný za sponzorské aktivity, věrnostní programy a mobilní marketing O2 Media.

Věřím, že Pavlovy zkušenosti pomohou naší firmě při dalším budování pozice značky O2 na českém trhu a že s jeho přispěním navážeme na úspěšné spuštění revolučních tarifů Free,” uvedl ve zprávě pro média Jiří Dvorjančanský, ředitel divize Marketing ve společnosti Telefónica Czech Republic.

Pavel Jankovský se v posledních čtyřech letech věnoval návrhům komunikačních strategií pro velké firemní zákazníky z České republiky i mimo ni. Pracoval pro televizní skupinu Prima, kdy měl na starost kompletní rebranding jejího hlavního kanálu a zároveň zavedení kanálu Prima Cool.

Zdroj: Telefónica

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu