Lidé: Petr Felkner country manažerem firmy Infor

9. 3. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Infor, producent podnikového softwaru, jmenoval Petra Felknera country manažerem svého českého zastoupení. Jaké jsou úkoly a cíle nového manažera a kde vidí hlavní příležitosti v rozvoji partnerského kanálu?

Petr Felkner vystudoval Institute of Electrotechnics v německém Ilmenau, fakultu technické kybernetiky a automatizace se zaměřením na technologii systémů a expertní systémy. Je ženatý a má dvě děti. Hovoří plynně anglicky a německy, dobře rusky.  Petr Felkner (46) je v Inforu zodpovědný za implementaci obchodní strategie a rozvoj firmy na českém trhu, jak v tradičních zákaznických segmentech, tak v rámci expanze do nových segmentů.

Nový country manažer má v oblasti podnikového softwaru více než 20letou praxi. Před svým příchodem do společnosti Infor pracoval ve firmě YMS Germany, jako Business Development Director zodpovědný za obchodní rozvoj v Německu. Předtím působil v YMS Czech Republic (původně GCWare) a v GCWare, jako obchodní ředitel. Jeho pracovní zkušenosti rovněž zahrnují pozici manažera softwarové divize IBM ČR a generálního ředitele Intentia CZ, bývalého švédského dodavatele ERP systémů.

Nového manažera jsme se zeptali na jeho hlavní cíle v nové pozici: „Mým hlavním cílem je dostat společnost Infor na českém a slovenském trhu na pozici srovnatelnou ve světě. To znamená, aby Infor byl vnímán jako spolehlivý a inovativní partner, který nabízí svým zákazníkům široké portfolio podnikového softwaru a řešení, které jim umožní zvládnout současnou komplexnost IT prostředí. Nabídne jim produkty a služby, které zákazníky posune dopředu a umožní jim se nadále rozvíjet,“ uvedl Petr Felkner pro ChannelWorld.

Partnerský prodej? Příležitost v „extended solutions“

Zajímala nás přirozeně také strategie v partnerském kanálu: „Chci budovat spolehlivou a kreativní partnerskou síť, která bude Infor vnímat jako partnera, který jim svými produkty vhodně doplní a rozšíří jejich vlastní portfolio služeb a produktů,“ doplnil Petr Felkner.

Cyber25

Infor tradičně podává přes partnery především ERP produkty, jako například Infor ERP LN, Infor ERP SyteLine či Infor ERP Visual. Z ostatních oblastí lze zmínit produkty Infor PM (Performance Management) pro řízení výkonnosti podniku, Infor EAM - řízení podnikového majetku, Infor OM (Order Management) - řízení nákupu, SCM (Supply Chain Management – řízení dodavatelských vztahů, ale i další podnikové nástroje.

Chtěli bychom nalézt více resellerů pro naše tzv. ‘extended solutions‘, ty zahrnují právě performance management, asset management a supply chain management. Každá společnost potřebuje spravovat svůj majetek a my máme software, který lze nasadit v jakékoliv firmě. Myslím, že asset management je pro resellery skvělou příležitostí. Podobně řešení supply chain management, zaměřené na řízení poptávky, obratu, distribuci atd., má na českém trhu mnoho potencionálních klientů. Pokud se týká požadavků, důležitá je znalost sektorů, do nichž plánují dodávat. Nehledáme někoho, kdo zná náš produkt, ale někoho, kdo zná náš trh,“ uzavřel nabídku pro čtenáře ChannelWorldu Petr Felkner.

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu