Lidé: Radek Trobl generálním ředitelem Doxee pro střední a východní Evropu

15. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Doxee
Aktivity společnosti Doxee, která navrhuje a vyvíjí komunikační řešení, má nově na starost ve středoevropském a východoevropském regionu Radek Trobl. Kde dříve sbíral zkušenosti?

Společnost Doxee, která navrhuje a vyvíjí komunikační řešení, oznámila, že jejím novým generálním ředitelem pro oblast střední a východní Evropy je nyní Radek Trobl.

Radek Trobl, Doxee

Vedle rozvoje obchodní strategie a lokálních poboček bude mít na starost portfolio produktů společnosti Doxee pro řízení komunikace se zákazníky a elektronickou archivaci dokumentů.

Chceme dále rozšiřovat naše aktivity ve střední a východní Evropě a vytvořit a posílit strategická partnerství tak, abychom upevnili naši pozici,” uvedl ve zprávě pro média Sergio Muratori Casali, předseda představenstva Doxee.

Dvaačtyřicetiletý Trobl dříve pracoval pro společnostech Deloitte a Hewlett-Packard či pro skupinu Erste. Ve firmě Consulting ČS vedl poradenskou divizi v oblasti ICT. Svou novou funkci ve společnosti Doxee bude vykonávat z pražského sídla.

Radek Trobl hovoří anglicky, rusky a polsky. Ve svém volném čase se věnuje rodině a mezi jeho záliby patří cestování a sport.

Zdroj: Doxee

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen