Lidé: Steve Fund je marketingovým ředitelem Intelu

13. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Na starost bude mít globální marketingovou strategii, řízení značky a další povinnosti.

Společnost Intel dnes oznámila, že jmenovala Steva Funda novým marketingovým ředitelem (CMO). V nové pozici, na niž nastoupí k 2. 6. 2014, bude podřízen přímo generálnímu řediteli Intelu Brianu Krzanichovi.

Podle vyjádření společnosti Intel bude Fund odpovědný za globální marketingovou strategii, řízení značky, positioning produktů, průzkumy trhu, reklamu, partnerský marketing, marketing v maloobchodním řetězci, digitální marketing, sociální média a globální komunikaci.

Steve Fund přichází do Intelu z firmy Staples, kde byl viceprezidentem pro globální marketing a členem nejvyššího vedení společnosti. Před nástupem k Staples působil v Procter & Gamble, kde vedl globální expanzi produktu Gillette Fusion. Předtím působil na různých manažerských pozicích ve společnosti Coca-Cola.

Cyber25

Naše odvětví i naše podnikání se neustále mění, tak se i my musíme měnit, abychom se dále vyvíjeli a mohli úspěšně vyrábět a prodávat své produkty. Steve pro nás bude v tomto ohledu klíčovým člověkem. Jsme velice rádi, že rozšíří naše vedení a ujme se dohledu nad marketingovými aktivitami společnosti Intel po celém světě v době, kdy se chystáme vkročit do další fáze vývoje počítačů,” uvedl Brian Krzanich ku příležitosti jmenování nového šéfa marketingu.

Zdroj: Intel

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci