Lidé: Thomas Thoelke je teritoriálním manažerem Sophosu pro region NEEMEA

27. 6. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sophos
Jeho primárním úkolem bude nábor nových partnerů v rámci regionu.

Společnost Sophos jmenovala nového teritoriálního manažera pro region NEEMEA (Východní Evropa, Střední Východ a Afrika). Stal se jím Thomas Thoelke, který dosud na pozici obchodního ředitele zodpovídal za oblast východní Evropy a Skandinávie. Ze své nové pozice bude zodpovědný za nábor nových partnerů v regionu, s důrazem na zefektivnění prodejních struktur Sophosu v tomto regionu.

Thomas Thoelke posílil tým Sophosu v důsledku akvizice společnosti Astaro v roce 2011, kde působil od roku 2008. Dříve zastával různé obchodní pozice ve společnostech z oblasti distribuce a prodejního kanálu v Německu a Finsku.

Věřím, že Sophos má ohromnou příležitost získat značný podíl na trhu. Výrazné trendy jako cloud, mobilita, virtualizace nebo big data představují pro Sophos a jeho partnery výzvu k růstu. Jsem proto velice rád, že se stávám součástí týmu, který významně přispěje k bezpečnosti tohoto regionu,“ uvedl Thomas Thoelke ke svému jmenování.

Zdroj: Sophos

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků