Lidé: Tomáš Mathauser posílil TP-Link

12. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: TP-Link
Tomáš Mathauser je novým manažerem společnosti TP-Link, výrobce síťového hardwaru. Ve spolupráci s partnery má na starost rozvoj prodeje produktů pro SMB sektor. Kde dosud sbíral zkušenosti?

Společnost TP-Link, výrobce síťových zařízení, oznámila novou personální posilu. Na pozici key account manager nastoupil Tomáš Mathauser, který bude zodpovědný za rozvoj prodeje produktů určených pro SMB sektor ve spolupráci s partnery.

Sedmatřicetiletý Mathauser přichází z konkurenční společnosti D-Link, kde působil v podobné pozici.

Dříve pracovat i jako produktový manažer ve společnosti Tech Data Distribution a coby obchodní specialista pro RLC Praha, kde se podílel na marketingových aktivitách, rozvoji partnerských vztahů a vytváření nových obchodních příležitostí.

Tomáš má v oblasti IT a sítových produktů mnohaleté zkušenosti. S jeho angažováním očekáváme nový a neotřelý přístup k práci s partnery, která je pro nás klíčová,“ uvedl ve zprávě pro média Felix Wang, oblastí manažer společnosti TP-Link pro ČR a SR.

Tomáš Mathauser je ženatý. Ve svém volném čase se věnuje sportu, zejména hokeji a lyžování.

Zdroj: TP-Link

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků