Lidé: Tým Shoptetu posílil o Terezu Tesařovou a Lukáše Štěpku

11. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Shoptet
Tesařová bude mít na starost službu Pokladna, péči o klienty a komunikaci s nimi. Štěpka bude zodpovědný za výkonnostní kanály a dostupnost informací pro klienty.

Společnost Shoptet představila své nové posily, Terezu Tesařovou (22), která do společnosti nastoupila na pozici oblastní manažerky, a Lukáše Štěpku (23), který bude v Shoptetu působit jako výkonnostní manažer.

Tereza Tesařová bude ve společnosti Shoptet zastávat pozici oblastní manažerky, mezi jejíž povinnosti patří především péče o klienty a komunikace s nimi. Zároveň bude pečovat o novou službu Pokladna, která umožňuje společnou správu e-shopu a kamenné prodejny.

Před příchodem do Shoptetu pracovala Tereza Tesařová jako specialistka jazykových pobytů na serveru Letuška.cz. Má vzdělání v oblasti provozu civilního letectví.

Lukáš Štěpka bude ve Shoptetu působit jako výkonnostní manažer, jehož hlavní pracovní náplní bude dohled nad všemi výkonnostními kanály, a to zejména nad PPC a SEO. Bude zodpovědný za to, že potenciální klienti naleznou potřebné informace na všech relevantních místech.

Cyber25

Do Shoptetu přišel ze společnosti Aticom, kde působil v oddělení marketingu. Je absolventem Karlovy univerzity, obor marketingové komunikace a PR.

Zdroj: Shoptet

Čtěte dále

Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu