Logitech kupuje Jaybird a jeho technologie pro bezdrátové audio příslušenství

15. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Logitech, Jaybird
Za průkopníka v oblasti nositelné elektroniky pro sport a aktivní životní styl (ano, takto se dnes říká bezdrátovým sluchátkům připojovaným přes Bluetooth) Logitech zaplatí přibližně 50 milionů dolarů.

Společnost Logitech oznámila, že odsouhlasila akvizici společnosti Jaybird, předního hráče a někdejšího průkopníka v oblasti bezdrátové nositelné audio elektroniky pro sport a aktivní životní styl.

Logitech za Jaybird zaplatí přibližně 50 milionů dolarů s dodatečnou podmíněnou platbou až 45 milionů, která se předpokládá při dosažení cílů růstu během následujících dvou let. Akvizice se řídí obvyklými podmínkami a očekává se, že bude uzavřena během následujících týdnů.

Technologie, produkty a marketing, který do tohoto segmentu vnesla společnost Jaybird, na nás učinily značný dojem,“ uvedl Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech.

Nyní můžeme v jednom týmu oslovit rychle rostoucí trh bezdrátové nositelné audio elektroniky se všemi přednostmi, které spočívají v silné značce Jaybird a jejich zkušeností v oblasti sportu, ve spojení s našimi schopnostmi s konstrukcí a designem audio zařízení,“ dodal.

Zdroj: Logitech

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %