Mall.cz spouští službu Sledování objednávky

23. 1. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Nová služba dělá přesně to, co naznačuje její název. Díky propojení se systémy dopravců umožní v rámci zákaznického účtu sledovat podrobný stav zboží od objednání až do doručení.

Portál Mall.cz oznámil spuštění nové služby Sledování objednávky, která umožní přesně to, co napovídá její název. Veškeré informace od objednání až do doručení zboží si nyní zákazníci zobrazí přímo ve svém zákaznickém účtu.

Mall.cz uvádí, že spuštěním nové služby zákazníkům ulehčuje mnohdy komplikované sledování zásilek podle čísel u jednotlivých dopravců a vylepšuje tím zákaznickou zkušenost s nákupem.

Zákazník dostane k dispozici kompletní informace včetně kontaktních údajů dopravce, podrobné historie stavu objednávky, částky k úhradě, údajů kam a kdo objednávku doručuje a aktuálního stavu s předběžným termínem doručení.

Systém sledování je napojený na logistické centrum a všechny dopravce, které Mall.cz využívá. Prodejce uvádí, že je jedním z prvních e-shopů v ČR, který podobnou službu nabízí.

Zdroj: Mall.cz

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu