Mall Pay reaguje na rostoucí zájem o odloženou platbu, spouští mobilní aplikaci

23. 10. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Mall Pay
Mall Pay v přípravě na předvánoční sezonu spouští mobilní aplikaci podporující odložené platby. Právě ty jsou dle společnosti aktuálně nejrychleji rostoucí platební metodou.

Platební služba Mall Pay představila novou mobilní aplikaci. Ta dle firmy zjednodušuje kontrolu zakoupeného zboží, zrychluje a usnadňuje platby či práci s věrnostními body. Mall Pay tak reaguje na zvyšující se oblibu odložené platby.

Nová aplikace, která je k dispozici pro Android i iOS, umožňuje rovněž hromadně platit za zboží pomocí řady platebních metod včetně bankovních tlačítek. Zabezpečení je kromě PIN kódu možné řešit také biometrickou kontrolou.

Součást předvánoční strategie

Mall Pay cíleně přichází s mobilní aplikací před vánoční sezonou. Dle odhadů by přes něj mohlo být do konce roku uhrazeno zboží v hodnotě několika desítek milionů korun, přičemž vánoční sezona by měla tvořit asi 60 % této sumy.

Komfortní platbu za zboží považuji za jeden z důležitých pilířů rostoucí m-commerce. Při nákupu se naši zákazníci soustředí především na výběr vhodného zboží, výběr platební metody a úhradu pak mohou vyřešit třeba při cestě MHD nebo při pauze v práci,“ vysvětluje Adam Kolesa, CEO Mall Pay.

Mall Pay by měl během vánoční sezony získat tisícovky nových zákazníků. Odložená platba je totiž díky výhodě pro zákazníka i e-shop v současnosti nejrychleji rostoucí platební metodou. Roste především na úkor dobírky, kterou dokáže účinně nahrazovat.

Cyber25

Společnost uvádí, že odložená platba zákazníkům umožňuje posunout placení na později. Pro e-shopy zase představuje výhodu oddělení platby od zbytku nákupního procesu a rychlejší získání peněz za nakoupené zboží.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen