Mall Pay reaguje na rostoucí zájem o odloženou platbu, spouští mobilní aplikaci

23. 10. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Mall Pay
Mall Pay v přípravě na předvánoční sezonu spouští mobilní aplikaci podporující odložené platby. Právě ty jsou dle společnosti aktuálně nejrychleji rostoucí platební metodou.

Platební služba Mall Pay představila novou mobilní aplikaci. Ta dle firmy zjednodušuje kontrolu zakoupeného zboží, zrychluje a usnadňuje platby či práci s věrnostními body. Mall Pay tak reaguje na zvyšující se oblibu odložené platby.

Nová aplikace, která je k dispozici pro Android i iOS, umožňuje rovněž hromadně platit za zboží pomocí řady platebních metod včetně bankovních tlačítek. Zabezpečení je kromě PIN kódu možné řešit také biometrickou kontrolou.

Součást předvánoční strategie

Mall Pay cíleně přichází s mobilní aplikací před vánoční sezonou. Dle odhadů by přes něj mohlo být do konce roku uhrazeno zboží v hodnotě několika desítek milionů korun, přičemž vánoční sezona by měla tvořit asi 60 % této sumy.

Komfortní platbu za zboží považuji za jeden z důležitých pilířů rostoucí m-commerce. Při nákupu se naši zákazníci soustředí především na výběr vhodného zboží, výběr platební metody a úhradu pak mohou vyřešit třeba při cestě MHD nebo při pauze v práci,“ vysvětluje Adam Kolesa, CEO Mall Pay.

Mall Pay by měl během vánoční sezony získat tisícovky nových zákazníků. Odložená platba je totiž díky výhodě pro zákazníka i e-shop v současnosti nejrychleji rostoucí platební metodou. Roste především na úkor dobírky, kterou dokáže účinně nahrazovat.

Společnost uvádí, že odložená platba zákazníkům umožňuje posunout placení na později. Pro e-shopy zase představuje výhodu oddělení platby od zbytku nákupního procesu a rychlejší získání peněz za nakoupené zboží.

Zdroj: Mall Pay

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu