Dalším hostem podcastu Ozvěny z kanálů magazínu Channeltrends byl Rudolf Šída, workstation product and business manager ve společnosti Lenovo, kde po profesních zastávkách v beauty segmentu či firmě Lego působí od listopadu 2019. I proto může hodnotit, v čem se liší zákaznické chování nadšenců do řasenek od koncových uživatelů počítačů.
Podcast si můžete poslechnout přímo zde:

Jak vypadá jeho denní chléb v Lenovu? „Potřebuju chápat, co klient chce, a klient by měl pochopit, co se mu snažím nabídnout já,“ vysvětluje Rudolf Šída. „Pokud mezi námi takovéto porozumění nepanuje, nepomůže ani žádné kouzlo z klobouku.“
Mezi silné stránky Lenova řadí skutečnost, že společnost dává koncovému uživateli, zákazníkovi i prodejnímu kanálu nejširší možnost vybrat si, z jakých komponent chtějí své řešení sestavit. „Pracovní stanice neslouží jen k posílání e-mailů, ale jsou určené k tomu, aby se na nich něco vytvářelo. A to mě baví,“ popisuje segment workstationů jeho produktový manažer.
Rozhovor nabízí nejen pohled do světa výkonných počítačů, ale také pestrou cestu Rudolfovy kariéry – od studia cestovního ruchu, přes stáž v L'Oréalu a práci v Legu až po současnou roli v IT. Dozvíte se také, jak a proč se pracovní stanice značky Lenovo díky spolupráci s ČVUT brzy projede v elektrické formuli.
Zdroj: Channeltrends

Podcast magazínu Channeltrends
Bavíme se s lidmi, kteří se pohybují ve světě ICT a mají o něm co říct. Najdete nás na oblíbených podcastových aplikacích: Apple Podcasts, Google Podcasts, Overcast nebo Spotify.